تفریح 1/5 ای!

این جا مکان مطالب جالب است پس نظر یادت نره!

تفریح 1/5 ای!

این جا مکان مطالب جالب است پس نظر یادت نره!

تفریح 1/5 ای!
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
سه شنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۳، ۱۱:۳۲ ق.ظ

بخند بخند-2










وصیت نامه لره :من تمام نمازهایم را خواندم فقط برایم چهل سال وضو بگیرید !!!

 

 

به ترکه میگن : بابات مُرد ، زود بیا خونه ، ترکه میگه : دروغ میگین یه اتفاقی افتاده نمی خواهید به من بِگِید !!!

 

 

 اصفهانیه  نذر میکنه اگه توی امتحان ورود به دانشگاه قبول شد مادرش رو پیاده بفرسته کربلا.

 

 

  دعای ترکی : آرزو دارم خدا کنه این سالها به حق پنج تن الهی آمین !!!

 

 

 به پشه میگن چرا زمستونا پیداتون نیست؟!؟؟؟! میگه:نه اینکه تابستونا خیلی برخوردتون خوبه 

   

 به ترکه می گن بچه کجائی ؟ میگه  : بچه تهرون   می گن : کجای تهرون؟  میگه: جاده تهران - اردبیل کیلومتر  700

 

  ترکه میره خواستگاری. ازش می پرسن چه کاره ای؟ روش نمیشه بگه قصاب، میگه لوازم یدکی گوسفند دارم! 

  

!!به ترکه میگن: چرا همش داری دور  میدوون با ماشینت میچرخی؟می گه: راهنمام گیر کرده 

 

به ترکه میگن از چه گلی خوشت میاد...میگه اقاقیا...میگن همینی روکه گفتی بنویس....میگه غلط کردم رز 

   

  یارو میره خارج. میگن : اسمت چیه ؟  میگه : SUN OF GOD BETWEEN TWO WATER OF ORIGINAL    میگن : یعنی چی؟ میگه : شمس الله میاندوآبی اصل 

 

  در راستای اسلامی کردن نام شهرها ، نام شهر سوسن گرد به فاطمه توپول تغییر یافت . 

 

 

 چند فحش ترکی جدید: 1.   -دستت بشکنه از زا نو . 2.   -خودت گیر عجب آدم خری افتادی . 3.   -خودم دست دارم ، جوا بشو میدم

 

 

ترکه به اتاق رئیسش رفت و گفت:  آقای رئیس  من برای ازدواج دو روز مرخصی میخوام. رئیس گفت : شما که یه هفته تعطیلی  داشتین چرا ازدواج نکردین؟ ترکه گفت : آخه نمی خواستم تعطیلاتم رو خراب  کنم !!!

 

 

ترکه میره جوراب فروشی و میگه : آقا من  جوراب می خوام . فروشنده میگه : مردونه . ترکه هم دستش را دراز  میکنه و  دست میده و میگه : مردونه

 


ترکه زنشو میبره سونوگرافی بهش  میگن   پسر داری میگه تو رو خدا بگین  اسمش چیه

 

یه ترکه میره ماشینشو بیمه  بدنه کنه، آخر سر که کارش تموم میشه بیمه ای بهش میگه ایشالا هیچوقت از  بیمه تون استفاده نکنین. ترکه هم  برمیگرده میگه  ایشالا شما هم از این پول  خیر     نبینین !        

 

یه روز یه ترکه میره در مغازه  خیاطی. پارچه شو میده میگه برام یه  شلوار  بدوز. فردا نیام بگی وقت نداشتم  سوزنم  شکسته بود ننه م مرده بود. اصلا  نمیخوام پدر سگ پارچه منو بده  میخوام برم

 

 

 یکی میگه: من" حافظ کل  قرآنم", ترک میگه: از این قران کوچیکا یا بزرگا      

 

یه روز یه ترکه میره ساندویچی  میگه آقا یه ساندویچ کالباس بده ولی  برام خیارشور نذار.از قضا یارو  ساندویچی هم ترک بوده میگه:ببخشید خیارشور ندارم میخوای گوجه نذارم؟

     

ترکه میره کنار دریا پری دریای  میبینه،میگه من عاشقتم ،با من ازدواج میکنی،پری دریای میگه من آدم نیستم،ترکه میگه تو فکر میکنی  من آدمم،

 

مسافری که تازه به اردبیل وارد  شده بوده از آقا ترکه می پرسه ما اینجاغریبیم. کجا آمپول می  زنن؟ ترکه   باسنش رو نشون می ده می گه  اینجا    

 

یه ترکه زنگ میزنه پیتزا فروشی میگه یه پیتزا می خواستم. فروشنده میگه  . به نام .... ؟ ترکه میگه . آخ آخ .  ببخشید .به  نام خدا , یه پیتزا میخواستم    

 

 خبرنگار:برای محرم امسال چه  برنامه هایی دارید؟_ترکه:ما امسال 10تا  علم اضافه کردیم /15تا پرچم/150تا  زنجیر/12تا   قمه و40تا زنجیرزن جدید در  مجموع انشاءالله دیگه پدر یزید  رو در میاریم!


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی